31 December :Fanmeet

Det har blivit lite ändringar med det här fanmeetet. Jag har ju skrivit att ni ska ta med er mat, men när jag sa det till mamma blev hon alldeles förskräckt haha! "Självklart ska de inte ta med egen mat, jag kan laga stora gratängformer med lasange!" Så, ni behöver alltså inte ta med er mat. Det skull dock vara bra om ni kunde ta med er läsk, saft, eller vad ni nu vill dricka. Som sagt, ingen alkohol. Men vad som helst annat! T.ex alkoholfri cider? I dont know! Men iallafall, ni ska inte ta med er mat. Godis och snacks kan ni ta med er också om ni vill! 

Ni som är intresserad av att sova hos mig, kontakta mig så fort som möjligt, sovplatserna börjar ta slut! 

/ Alice - [email protected]

KAN INTE VÄNTA, DET KOMMER BLI GEEEEEEEEIL.

Kommentarer
Postat av: erika

det är aldrig några roliga fanmeting i sthlm... det suuuger!!

2010-11-25 @ 21:25:31
URL: http://bketth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0